استودیو تخصصی عکاسی پرتره و مدلینگ
استودیو تخصصی عکاسی پرتره و مدلینگ
حوزه های تخصصی فعالیت ما در استودیو عکاسی پرتره و مدلینگ
تجهیزاتی که ما برای شما استفاده می کنیم
دوربین و لنز
بدون شک اولین ابزار مورد نیاز برای عکاسی صنعتی یک دوربین حرفهای و تمام عیاره. ممکنه شما یک عکاس صنعتی بسیار حرفهای باشید ولی وقتی دوربین خوبی نداشته باشید عملاً نمیتونید تصاویر با کیفیتی تهیه کنید.
از نظر فنی دوربینهای DSLR مناسب عکاسی صنعتی هستند. از اونجا که لنز این دوربینها رو به راحتی میشه تعویض کرد، میتونید از اونها برای عکاسی از محصولات خیلی کوچک تا خیلی بزرگ استفاده کنید.
ما در استودیو از دوربین های کانن ۶۰D،۶D و انواع دیگری از بهترین دوربین های پیشرفته روز برای ارائه یک کار با کیفیت استفاده می کنیم.
فلاش
دوربین های DSLR قابلیت تعویض لنز دارند و شما برای هر پروژه با هدف متفاوت می توانید از لنزهای مختلفی استفاده کنید. لنزهای مورد استفاده در استودیو نماد شامل ۲۴-۱۰۵ ، ۱۰۰ ماکرو برای عکاسی از جزئیات و جواهر، ۷۰-۲۰۰ ، ۵۰ فیکس و … می باشد . لنزهای فیکس بهترین گزینه برای عکاسی پرتره هستند .
به یاد داشته باشید برای عکاسی از فضا باید از لنزهای واید استفاده کنید . دانش و تخصص ما در این زمینه باعث خروجی متفاوتی نسبت به رقبای ماست.
تم و فن
معمولاً نور موجود در فضا برای عکاسی صنعتی مناسب نیست. عکاسان صنعتی برای جبران نور از فلاشهای اکسترنال،شاخه های نوری همراه با چتر و سافت باکس و دیفیوزر استفاده میکنن که بسته به نوع و ابعاد محصول میتونه قدرت و شدت مختلفی داشته باشه.
تاثیر عکاسی در زندگی و شخصیت شما
ما یک فرهنگ بصری هستیم. عکسها تصورات ذهنی را گرفته و ضبط میکنند و به ما کمک میکنند تا بدون نیاز به خواندن مطلب، موضوع را درک نماییم. در این عصر و زمانه که استفاده از دستگاههای تلفن همراه همهگیر شده است، داشتن عکسهای تبلیغاتی خوب مهمتر از همیشه بوده و اهمیت آن احساس میشود. در ادامه به بررسی برخی از آمارهای اخیر در مورد آمارهای تاثیر عکاسی تبلیغاتی برای برند شما توجه کنید:
- مقالاتی با تصاویر مرتبط به طورکلی ۹۴ درصد بیشتر از مقالات بدون تصاویر، موردمطالعه قرارگرفته است.
- مطبوعاتی که با عکس منتشر میشوند تقریباً ۱۵٪ بیشتر بهصورت آنلاین مورد بازدید قرارگرفتهاند نسبت به یک نشریه مطبوعاتی که عکسی نداشته و فقط متن را بهعنوان محتوای خود منتشر میکند.
- ۶۰ درصد از مصرفکنندگان که از جستجوی آنلاین استفاده میکنند میگویند ترجیح میدهند با کسب و کاری تماس بگیرند که لیست آن شامل یک تصویر است.
- تقریباً ۷۰ درصد از خریداران وبسایت تجارت الکترونیک میگویند که تصویر محصول در هنگام تصمیمگیری خریدشان بسیار مهم است.
با ما تجربه ی متفاوتی از عکاسی داشته باشید
همیشه میگن یک تصویر میتونه هزاران حرف نگفته داشته باشه. تو علم جدید بازاریابی میگن جای اینکه بشینید و از مزایای محصولاتتون بنویسید کافیه چند تا فیلم و عکس مناسب ازشون تهیه کنید و به مشتری نشون بدید.که این همون عکاسی صنعتی تعریف میشه در دنیای تبلیغات
عکاسی پرتره و مدلینگ چیست ؟
عکاسی صنعتی یا همون Commercial Photography در واقع روشی برای تقویت پل ارتباطی بین مشتریان و کسب و کارهاست. روشی که توسط اون فروشندگان کالا و خدمات میتونن توسط تصاویر مشتریانشون رو مجذوب و مسیر برندسازی رو آغاز کنن.
اولین ارتباط مشتری با محصولات در واقع از یک عکس شروع میشه و این عکس باید آینه تمام نمای مشخصات و ویژگیهای محصول باشه چون تاثیر زیادی روی مشتری داره. حالا فرض کنید سوژه مورد نظر یک محصول تجاری باشه. خب در اینجا عکاسی از اون مثل عکاسی از طبیعت و مناظر نیست.
تعریف عکاسی صنعتی را میتونیم این جور بگیم عکاسی از هر محصول و یا محیط جهت تبلیغ و نمایش و آگاه ساختن مردم از هر محصولی که تازه وارد بازار شده است. این عکس ها جهت استفاده در بروشور،مجله،تراکت های تبلیغاتی ، سایت و فضاهای مجازی در نظر گرفته می شود. عکاسی صنعتی و تبلیغاتی شاخه های بسیاری داره که هر عکاس با توجه به تخصصش توی اون زمینه فعالیت میکنه